Celem opracowania niniejszej polityki jest poinformowanie o zasadach ochrony prywatności podczas wykorzystywania informacji, jakie otrzymujemy bezpośrednio lub pośrednio od naszych Klientów, w tym również informacji pozyskiwanych za pośrednictwem naszych stron internetowych.

I. Właścicielem hotelu i jednocześnie Administratorem Danych Osobowych jest:

AZET Sp. z o.o. ul. Przyjacielska 4/9, 20-704 Lublin, NIP: 712 33 49 867 prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Weiser Hotel***, al. M. Kromera 16, 51-163 Wrocław.

II. Administrator danych informuje,

iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.

III. Zbieramy dane osobowe,

które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, oraz wykonania kompleksowej usługi hotelowej.

IV. Podanie przez Klienta danych osobowych

oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu i usługi hotelowej. 

V. Dane zbieramy podczas:

- procesu rezerwacji przez stronę internetową 

- procesu rezerwacji wykonywanej osobiście w hotelu, drogą telefoniczną lub mailową, a także w trakcie meldowania gościa w hotelu

Dane możemy pozyskać również od naszych partnerów z portali rezerwacyjnych (Booking.com , HRS, organizatorów imprez, itp. ), jeśli wyrażona została na to zgoda.

VI. Zbieramy następujące dane:

Podczas rezerwacji przez stronę internetową istnieje możliwość założenia konta Klienta lub założenia jednorazowej rezerwacji.

1. Przy zakładaniu konta na stronie hotelu, Klient samodzielnie ustala hasło dostępu do konta oraz podaje następujące dane:

a) Imię i Nazwisko

b) Adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto)

c) Numer telefonu

d) Adres e-mail

- Przy jednorazowej rezerwacji wykonywanej przez stronę internetową, zakres zbieranych danych jest taki sam jak podczas zakładania konta, powiększony dodatkowo o kraj zamieszkania.

 2. Podczas rezerwacji dokonywanych osobiście, drogą telefoniczną lub mailową lub przez chat, a także meldowania Klienta w hotelu zbierane są następujące dane:

a) Imię i Nazwisko;

b) Adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto);

c) Numer telefonu;

d) Adres e-mail;

e) Dane Przedsiębiorstwa wraz z nr NIP (w przypadku wystawiania f-ry VAT na przedsiębiorstwo);

f) Nr rejestracyjny pojazdu należącego do Klienta (w przypadku korzystania z parkingu hotelowego);

g) Nr dokumentu tożsamości.

 3. Dane dzieci takie jak imię, nazwisko, narodowość i data urodzenia zbierane są wyłącznie od ich rodziców lub opiekunów prawnych w celu ustalenia ich wieku i przysługujących im zniżek, oraz w celach statystycznych (obowiązek GUS i opłata klimatyczna).

4. Podczas korzystania ze stron internetowych hotelu pobierane są automatycznie dodatkowe informacje (adres IP przypisany do komputera, z którego nastąpiło wejście na stronę hotelu, zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, rodzaj systemu operacyjnego). 

VII. Zebrane dane wykorzystujemy do następujących celów:

1. Wypełniania naszych zobowiązań względem Klientów.

2. Obsługi rezerwacji pokoi i wniosków dotyczących zakwaterowania: 

tworzenie i przechowywanie dokumentacji prawnej zgodnie ze standardami księgowości.

3. Obsługi pobytu Klienta w hotelu: 

monitorowanie korzystania z usług (telefon, bar, płatna telewizja itp.)

zarządzanie dostępem do pokoi,

wewnętrzne zarządzanie listami Klientów, którzy zachowali się niewłaściwie podczas pobytu w hotelu (zachowanie agresywne i antyspołeczne, naruszenie warunków umowy z hotelem, naruszenie zasad bezpieczeństwa, kradzież, wyrządzenie szkody i wandalizm, problemy przy płatności).

4. Poprawy obsługi hotelowej, a szczególnie: 

przetwarzania danych osobowych Klienta w ramach naszego programu marketingowego – w celu prowadzenia działań marketingowych, promocji marek i lepszego poznania wymagań i życzeń Klienta,

lepsze dostosowanie naszych produktów i usług do wymagań Klientów,

dopasowanie ofert handlowych i wiadomości o promocjach przesyłanych Klientowi,

informowanie Klienta o specjalnych ofertach i nowych usługach hotelu.

5. Zarządzanie relacjami z Klientami przed pobytem, w trakcie i po: 

obsługa programu lojalnościowego,

operacje segmentacji w oparciu o historię rezerwacji i preferencje Klienta – w celu przesyłania Klientowi dostosowanych wiadomości,

tworzenie statystyk i obliczanie wyników handlowych, a także prowadzenie sprawozdawczości,

zapewnienie danych kontekstowych wykorzystywanych przez narzędzie proponowania ofert, gdy Klient odwiedza internetową stronę hotelu lub rezerwuje hotel,

wysyłanie newsletterów, promocji oraz ofert usług turystycznych i hotelowych, a także telefoniczny kontakt z Klientem,

obsługa wniosków dotyczących anulowania subskrypcji, promocji, ofert turystycznych i ankiet zadowolenia,

branie pod uwagę prawa do sprzeciwu.

6. Poprawa usług hotelu, a w szczególności: 

obsługi skarg i zażaleń,

oferowanie Klientowi korzyści z tytułu programu lojalnościowego.

7. Zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie korzystania ze stron internetowych hotelu w tym: 

poprawy nawigacji,

wdrażanie środków zabezpieczających i zapobiegających oszustwom.

8. Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).

VIII. Dostęp do danych osobowych Klientów

mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy hotelu, oraz Podmioty przetwarzające z którymi zawarto odrębne umowy (podwykonawcy świadczący usługi dla hotelu). Dane mogą zostać również udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

IX. Weiser Hotel ***

podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych osobowych naszych Klientów.

X. Kiedy Klient przekazuje nam dane karty kredytowej

podczas rezerwacji, przekierowywany jest na stronę akceptanta kart płatniczych który zapewnia bezpieczeństwo przeprowadzanej transakcji. 

XI. Klientom hotelu Weiser Hotel*** prawo dostępu do treści danych,

ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych, oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.

XII. Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich

będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania.

XIII. Dane pozyskane z monitoringu

usuwane są maksymalnie po 14 dniach od daty ich rejestracji.

XIV. W przypadku stwierdzenia,

że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).

XV. Kontakt z osobą odpowiedzialną

za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie hotelu, lub za pomocą skrzynki mailowej recepcja@weiserhotel.pl

XVI. Polityka Cookies

1. Serwis korzysta z plików cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.

4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics

10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

12. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

13. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www

14. W celu zarządzania ustawieniami cookies znajdź na poniższej liście swoją przeglądarkę internetową/system, wpisz w google.com frazę z nawiasu i postępuj zgodnie z instrukcjami:

  • Internet Explorer (Internet Explorer zarządzanie cookies)
  • Chrome (Chrome zarządzanie cookies)
  • Safari (Safari Windows zarządzanie cookies)
  • Firefox (Firefox zarządzanie cookies)
  • Opera (Opera zarządzanie cookies)
  • Android (Android zarządzanie cookies)
  • Safari (Safari iOS zarządzanie cookies)
  • Windows Phone (Windows Phone zarządzanie cookies)
  • Blackberry (Blackberry zarządzanie cookies)

XVII. Zmiany w polityce prywatności Weiser Hotel ***

Weiser Hotel *** rezerwuje prawo do zmieniania, modyfikowania lub poprawiania niniejszej polityki w dowolnym momencie. 

Dobry+

Jak na Wrocław, stosunek jakość/cena bardzo dobry. Łóżko wygodne, rozmiar pokoju wystarczający. Klimatyzacja uratowała sytuację w tę pogodę :D. W hotelu szybkie WiFi, telewizja, czysty czajnik i mała szafa. Łazienka duża i nawet czysta.

Mikołaj, Polska
7.9 / 10

Hotel umiejscowiony w dobrej lokalizacji

W pobliżu znajduje się pętla tramwajowa oraz przystanki autobusowe. Blisko hotelu znajduje się KFC, kiosk z gazetami, apteka, Fresh market. Cechuje się uprzejmą obsługą i przyjazną atmosferą. Zarówno w pokoju jak i łazience było czysto.

Karol Wolski,
4 / 5

Całkiem odpowiada swojej cenie

Jeden raz przytrafił mi się pokój ze szwankującą klimą, - zamienili na inny. Malutka łazienka i nie wygodny malutki zlew. Reszta na taki standard w miarę

Natalka Poltavka,
4 / 5

Dobry

Śniadania smaczne i nie rozumiem opinii innych że tak nie jest. Hotel jest w dogodnej lokalizacji obok Parku Trampolin i jest świetny dojazd komunikacją miejską w każde miejsce Wrocławia (polecam sprawdzić rozkład i zostawić auto na parkingu) Pokoje klimatyzowane, zadbane i czyste.

Kamil, Polska
7,1 / 10

Przyjemny

Przyjechaliśmy z chłopakiem tylko na jedna noc i było okej. Pani recepcjonistka która nas przyjmowała bardzo miła.

Daria, Polska
6,7 / 10

Plus za basen

Dobre miejsce na nocleg

Silver Mjk,

Pobyt był udany , polecam to miejsce

Położenie obiektu

Andrzej, Polska
8,3 / 10

Pozytywnie za dobrą cenę

Bardzo dobre urozmaicone śniadania, basen dostępny bez opłat, zwykle mało osob na nim więc nie ma ścisku.

Jakub, Polska
7,5 / 10

Dobry biznesowy hotel

Dobry hotel do pobytu na kilka dni. W hotelu jest sauna. Wnętrze na wysokim poziomie. Pokoje czyste lecz trochę małe. Na minus brak możliwości otwarcia okien ale za to są klimatyzowane. Na plus duży parking i jakość śniadań.

arekmikler, Bielsko-Biała, Polska
4 / 5

Wszechobecna czystość

Biała pościel, ręczniki - wygodne, szerokie, wspaniałe łóżko - TV - czajnik - płyn pod prysznic i do mycia rąk - karta z wszelakim info / np. o MZK / - bliskość przystanków tramwajowych, autobusowych - blisko stacji paliw, KFSi - parking / 30 zł / - piękne, nowoczesne lampki - sympatyczna obsługa - czysta wykładzina - niestety…

Mirosław L., Chełmża
5 / 5

Super pokoje bardzo dobra lokalizacja

Pokoje u szczytu ściany czyli narożne - mają przepiękny widok na Wrocław. Cała ściana ze szkła i to jest niesamowity efekt tych pokojów. Praca w takim pokoju to czysta przyjemność. Polecam każdemu. A im wyższe piętra tym lepszy widok. Bardzo dobre śniadania w formie bufetu.

Pinius123, Polska
7,9 / 10
  Weiser Hotel
 
  / 
© 2024
Weiser Hotel
Wrocław